Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dboard
Nysa Zamri

Monday, August 13, 2012 | 7:53 AM | 0 comments
Assalamualaikum. Salam Ramadhan :) dah nak hari raya dah kan? Bulan yang dinanti nantikan semua org Islam. Formal dan penuh sopan ayat aku malam ny, hohoh. Urm sebenarnya hari ny agak menyedihkan :'
Meh, aku nak share dengan semua readers :>


YOYO! :D dia boyfriend tercinta aku, ngehngeh. Aku sayang dia, bagi dia makan, mandikan dia :)
Ada satu hari, dia HILANG. Tak keruan aku jadinya. Siang malam fikir, maybe ada org amik. Aku punyalah menyumpah org yg amik tuh, ahha. Sakit mental apa amik kucing aku yg handsome tuh. Aku rindu sangat kat  dia :'>
HAA, tadi dia baru jeh balik. YA Allah, aku seronok tak terkata. Aku dengan adik2 aku terus dapatkan dia :D kitorang bagi dia makan. Tapi, kaki dia luka. Terjengket jengket kaki dia. Aku pegang kaki dia, dia bunyi. Ayah aku kata kaki dia bengkak. Klinik haiwan! Klinik haiwan takde ke?! Aku taktau klinik haiwan kat mana :( Longkang mana dia jatuh agaknya ek? -.-
Aku letak ubat gamat kat kaki dia yang luka tu. Menjerit dia, Kauuuu, tekezutt mok. Bangun duduk bangun duduk dia, jilat kaki dia. Wey, mesti sakit sangat kaki dia kan? :'(
Aku nangis kat situ jugak. Aku tak pernah tengok dia sakit mcm tu. Tak sampai hati aku nak tengok. Aku harap sangat dia sembuh cepat. Aminn Ya Allah :')

Haiwan juga mempunyai perasaan. Walaupun ia tak boleh berkata kata, ia juga ingin dibelai dan disayangi seperti manusia. Harap semua, sayangilah haiwan disekeliling anda ;D
Salam ukhwah <3

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink

Navigations

Entries About Links

Tagboard


HeartBeat


Credit