Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dboard
Nysa Zamri

Appreciate people around you now! :)
Sunday, August 5, 2012 | 8:54 PM | 0 comments
Assalamualaikum. Salam Ramadhan semua :)
Today, I would like to introduce uolls to my beloved people around me. *sesekali, bagi lha aku ckp omputeh sikit :p hahah. Hm, aku taktau lah kenapa tetibe aku buang tebiat nak cite pasal ny kan, tapi AKU SAYANG DIORANG! <3 :'D Time aku tengah sedih2, mcm nak meraung, meniarap smpai berguling guling semua, diorang selalu setia berada disisi aku. Walaupun muka aku tengah hodoh nak mati dengan bunyi sedu sedan SROT SROT, diorang tetap sudi pndng muka aku masa tu, pujuk aku, mnjadi pndgr setia aku. Oh Allah, they are my everything is this world. Ye lha, selain daripada duit, harhar, diorang saaaaangat penting dalam hidup aku. They are my supporter. Honestly, seriously, jujurly, Ikhlasly, aku ingin menyatakan disini, kalau diorang takde dalam hidup aku, aku kosong. Sape nak pujuk aku yg kuat merajuk ny? Sape yg sudi nak pndng muka aku yg kalau setan hantu nampak pun diorang lari tak ckup tanah, sape? Saapaaaa?




Firstly, always love Allah. Allah is our great creators. He give us a chance to live in this world. Satu advise, jangan pernah lupa Allah, kalau kita lupa, kita makin jauh daripadaNya . 



secondly, ini dia! Mak akulah wanita paling cunnggg, ayah aku pula lelaki yg paling macho beb. harhar. Ayah  aku ny tegas gak kengkadang, lagi2 time aku asyik ngadap lappy tercintonn je ny kan. ngehngeh. Heh, watlekk yah (Y) hohoh. Dalam tegas2 pun, ayah aku ny kelako, peramah, dan bijak. Satu lagi, ayah aku ny dulu ustaz. So, kalau aku nak tanya pape pasal hal agama yang aku agak blurr, aku tanya ayah aku jeh. Ayah akan jawab dengan penuh meyakinkan :D Mak pula. Mak aku punya gelak mmg gempak, mmg adik beradik mak aku kalau dah berkumpul kat kmpung, bila bergelak, aku rasa kalau jiran dekat dekat, dah lama diorang serang dengan cangkul sbb rumah nenek aku bising. ahaks! nasib baiklah bukan rumah taman xD ha, aku biasa cerita problem aku daripada A smpai Z kat mak aku. Kira mak aku mcm kawan aa, no secret antara kita an. Lepastu nty mak aku cerita kat ayah aku, ayah aku nasihatkan aku jugak. Aku saaaaaayang mak ayah aku :*


  
Oraitt, yang kat atas ny semua adik beradik aku :D diorang ny gilaa gilaa .hohoh. Aku copet gambar2 ny masa hari raya tahun lepas, muka ntah pape. hahah. Comel an? Well tengok ah kakak diorang ny haa :DD
Adik beradik aku ny lha yg byk tahu rahsia aku. Kalau nak dibagitahu pun byk sgt smpai tak muat post ny nanti. heheh. Kalau salah sorang takde kat rumah msti tak syokk. kena semua bergabung baru bestt nak buat pape. Aku ngan adik pmpuan aku biasalah bergosip. muahaha, biasalah kan, mcm korang tak biasa kan :pp
kalau dengan adik laki aku, aku suka korek rahsia dia. mmndngkan dia paling suka cerita pape kat aku. contohnya kalau dia luka or ape tu omputeh kata, hm hm, haa injured! xD kalau dia injured dia bagitahu aku, pastu aku lah tukang report kat mak aku, hihih. Tapi yg paling liat sekali, nak korek pasal makwe dia. HA, dhsyat kan adik laki aku, pndai mengayat, dapat pula yang lawaa tuh. Ada sekali tu dia taknak bgtau, aku dah geram sgt, tgk dia punya fb tgh online. hoh, aku apa lagi, jgn lepaskan peluang. aku baca mesej dia dgn scandal dia. hahaha! seronok betul budak kecik ny ya, ish3. Korang tahu, kalau dia tahu aku cerita ny kat blog aku, menangis dia, meraung lagi. Tamat riwayat aku. Nasib baiklah tak paham pape lagi. hohoh. Adik adik pmpuan aku takde hal, semua bnde dishare ^_^



Aku sayang diorang ny :') My life, it feels like they completed me! :D

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink

Navigations

Entries About Links

Tagboard


HeartBeat


Credit