Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dboard
Nysa Zamri

kawan gila sekepala :D
Monday, July 30, 2012 | 5:25 AM | 0 comments
Asslamualaikum :)
annyohasayoe! :D *betul ke aku eja? harhar~
All readers, rindu gilaa aku kat blog ny. Aku dah lama gaban tak update. busy ah. ngehngeh 
for new post ny, aku nak share pasal bestfriend aku, kelas 4 sains teknologi :>
dah nak akhir tahun baru aku nak terkedek cerita pasal kawan, kahkah. 

First is jeng jeng jeng

haa :D
Nama awek comell ny Nurin Nazifa Binti Rabek. yang sebelah dia tu adik dia, hak3. no no, boyfie tercintonn dia <3
Nurin ny sweet, baik, sensitif, genius, hohoh. Aku dengan dia banyak persamaan dari segi pemikiran dan perangai. Satu benda yang berdekah nak mati, senang citer kemahiran dia lha, ahaks! Dia punya GELAK tu. Pergh! mahal beb. original, susah nak dapat. yang mmbuatkan lagi syioook tu, lepas gelak, kengkadang dia benti buat muka 55 sen. lepastu ketawa balik. memang usus perut aku pun boleh terkeluar kalau bergelak dengan dia. ustaz kata hati gelap, dengan dia bukan gelap lagi, rentung hitam habis. kehkeh
lagi apa erk? urm urm ha! dalam gelak gelak tak hingat dunia tu, dia sensitif woah. kang kalau aku cerita nanti tak memasal mulut aku kena tembak dengan stepler gun pulak, harhar xD
nasib baik lha boyfie dia ny romantik. kalau jenis yang lantak menoggeng ke hape ke, mahu mata lebam dek air mata. silap hari bulan biji mata pun boleh tersembul keluar. kahkahkah. sorry nurin, jokejoke manja je ny, ngehngeh. lagi satu, dia kalau bab mengajar, aku compem paham punya. mmg terbaikk (Y)
okay, done about nurin. 

next one, *drum*

Halimatuh Saadiah Binti Abdullah :D
awek cunn ny rock n roll! hohoh. kalau lari laju mcm kilat sabung menyabung, jalan pun macam lipas kudung terkudung kudung . ahaks! *tatabahasa G- xD
Orang pnggil dia limah, alaa ingt mak limah balik kmpung cunn tuh, ingt lha dia. kehkeh
dia orang singapura. fuhfuf, dhsyat (Y)
masa musim sukan tu, ada ke patut dia suruh aku lari sekali? bergegar lemak aku nanti susah. hohoh
ha, dulu limah ada juga kekasih hati gituh. tapi sekarang dah clash closh crack, dan sewaktu dengannya. nak cerita? gila ke nyah? kepala aku kena ketuk dengan kuali tak memasal tak boleh masak telur xD
tak kisah lha semua tu, yg penting dia tak bersedih :'>
ha! limah punya kemahiran, blur. ngehngeh
geng kitorang pnggil dia keling. muahahha, korang dengar dia cakap keling, fuh mantopp xD
dia dengan jarjit dalam cerita upin ipin tu kembar. ngehngeh
dalam rock2, lawak2 pun. perempuan, ada masalah mesti nangis :)
dia selalu sgt kena kacau dengan bebudak kelas aku tuh. kenapa agknya entah -.-
comell lha kalau dia marah, tu yg syok kalau kena kacau, ahaks.
okay, habis :D

lagi sorang ny kan, ehem3. hewhew 
dia PALING HANDSOME dlam hati kite. ngehngeh
tak pyh nak muntah sangat :p hahah
aku pun ada sifat gatal juga sikit, sikit je :p hohoh
dia baik, aku selak tudung sikit je, mahu dia telan aku mcm gagak kelaparan. kahkah
Aku bersyukur dapat kenal dengan ssorang yg mmpu mmbimbing aku ke jalan yg baik :')
ish, ptong stim kalau membe2 gila aku baca ny, mahu dia psycho aku 40 hari 40 malam kang -.-
eh eh, lupa nak kenalkan detail dia. heheh
nama dia, Muhammad Riduwan Bin Husin .
dia amik sains tulen. dhsyat an.
agak2 kalau kepala senteng mcm aku ny amik sains tulen, aku boleh botak sebelum usia. sebelum usia jadahnya, nenek aku pun stil ada rmbut wlaupun putih. ngehngeh xD

dah dah. kalau menaip pnjng2 kang kerja sekolah aku menggunung mengalahkan gunung averest -.-
so, farewell fellas :* lovechiuu <3
salam ramadhan :)
Assalamualaikum.

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink

Navigations

Entries About Links

Tagboard


HeartBeat


Credit