Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dboard
Nysa Zamri

exam over :DD
Monday, October 10, 2011 | 8:45 PM | 0 comments

as everyone knows , pelajar form 3 baru saja habiskan exam pmr diorang . dan aku lah orang itu . haha .
masa pemeriksa na kutip paper last kitorang , semua saling pandang memandang dan menyengih . aku punn . HIHI 
ada yang siap cakap 
" cikgu , cepat lah sikit "
haha . punya lah ta taw sabar na balik . buat bengang je :DD
pulak tuu , dalam banyak-2 kelas , kelas aku keluar paling awal . pemeriksa tu pun cume ckp " haa , bole balik "
haha , naseb baik pemeriksa tu pun COOL je :D
nmpk sngt buda-2 dalam kelas aku tuu gelojoh . HIHI

bila time na tunggu bas , haa , ada lha yg show off moto diorang . press-2 macam na tercabut body moto tuu . depan skola lagi . kang ta pasal-2 kene panggil dengan cikgu Kasim . aku tnjuk 
ny kat muka diorang . haha . padan muka .
lepas tuu , kawan-2 aku dah berduyun ajak pegi ke bpmall .
sambung raya kat sana :DD
lagii . berjoging di pura kencana dengan buda-2 sewel ny 
haha .
kalau na follow , anytime :)
bagi yang ta suka wake up early and unpunctual , forget it . sah kene tinggal nnti . 
lepas tuu , ta sabar na tunggu bulan 12 . parents dah book place kt tnjung leman . holidayy :DD
can't wait . 
nnti aku cerita okayy :DD
so , tinggal na tunggu result je . huishh , seremmm deyh .
jadi kawan-2 , jom buat solat hajat . kalau sesiapa yang rajin , pegi lha set jam bngun pukul 2 ke 3 . lebih afdhal :))
ustaz kata , buat solat istikharah pn bagus . na mntak petunjuk Allah . semoga dapat result warna warni kalah pelangi . insyallah .
assalamualaikum :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink

Navigations

Entries About Links

Tagboard


HeartBeat


Credit